Zenehallgatás felsőfokon…SKULLCANDY…


skullcandy

Képforrása:http://www.skullcandy.com/shop/skullcrushers-p-114.html

Talán nincs is ember aki ne hallgatna szívesen zenét(persze a neki tetsző stílust).Nos, van aki nem elégszik meg egy átlagos hangzással, nekik mindenképpen ajánlott, egy vilgászerte ismert fülhallgató márka a SKULLCANDY(persze nem csak fülhallgatokat gyártanak hanem egyéb “finomságokat” is).Eme igen népszerű SKULLCANDY hazánban is árulja termékeit, tehát aki szeretne beszerezni egyet a szélesválasztékból lehetősége van rá.Az electrosok körében mostanában Sam Zakharoff látható ilyen “fülessel” videóiban.Persze nem csak ilyen típusú fülhallgató -Headphone- kapható mint a képen szerepel(csak ezt választottam illusztrációnak).

Hivatalos weboldal(angol nyelvű):http://www.skullcandy.com

~ - M.I.M.R be július 27, 2009.

6 hozzászólás to “Zenehallgatás felsőfokon…SKULLCANDY…”

  1. Ilyen recesszióba nincs pénzem nekem ilyenre:S….:D
    Annak is örülünk ha megvan a napi betevő..nah jó azért nem…xD
    Am jó cucc lehet…ha bejön az élet benevezek egyre!

  2. Hát igen nem rossz cucc:D..De csatlakozom nekem sem futja most, sajnos meg máskor sem igen..:D ilyen minőségi “fülesre”…
    De azért kiraktam hátha vki be akar szerezni egy jó kis darabot:)

  3. Már tudom mit kérek idén karácsonyra :DDDDDD
    Jó is lenne :D
    Majd lottózok, nyerek, és veszek az oldal látógatoinak… :D
    ui.: Nem szokásom lottózni :S:D, de itt az ideje elkezdeni :D

  4. Finnországban sportboltban láttam SKULLCANDY fülest -ha jól emlékszem- 60 Euróért. Úgy megvettem volna, de csak 40 volt nálam :’(((((

  5. Itt Magyarországon is lehet rendelni vagy akár boltba venni, már elég sok helyen..bár amit Én vettem az kettétört:D

  6. hát igen…………..sajna 1kicsit drága de téll jó füleseket árulnak!!!
    jha hát sam zakharoff……………..the best electro dancer!!
    Loonyval és Yarussal 1ütt!!

Hozzászólás

 
Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

